Elég könnyen teremtek kapcsolatokat, barátkozó típus vagyok, alap járatban. Szeretem fenn tartani a kapcsolatot a számomra fontos emberekkel, és meghallgatni őket, ha valamilyen problémájuk van, tanáccsal ellátni őket. Úgy vélem, ez fontos szerepköre egy kapcsolatnak, legyen az bármilyen nemű is. A minap is épp ezt tettem, majd később jól ráfáztam. Kanyarítok nektek belőle egy szép kis tanmesét! 

A minap épp egy kedves barátommal beszéltük át élete nagy dolgait, főleg a barátnő kérdéskört. Kapcsolatban élni jó dolog, jeligével. Ebből gondolom levágtátok, hogy fiú-lányközti barátságról van szó, szigorúan baráti kapcsolatról. Tudom, tudom! Fiúk és lányok között nincs barátság, mert valamelyik mindig többet akar kihozni a kapcsolatból. Ám itt erről szó sincs! J

Lényeg! Egyik este nagy boldogan elmesélte, kész rózsaszín felhőcske, talált egy tök aranyos, kedves, szép lányt.  Pompás, mondtam én, mesélj róla! Kezdjük azzal, hogy hívják. Na, itt kb. ki is derült, hogy ez a lány nem annyira makulátlan, mint a srác hitte, vagy legalábbis nekem nem jók a „tapasztalataim” vele kapcsolatban (főleg kapcsolatkezelés terén – egy másik fiú elmondásából). Gyorsan figyelmeztettem is a srácot, nehogy később érje csalódás, legyen picit óvatosabb, mert hogy félelmetes milyen jól játszik a lány, ha kapcsolatteremtésről van szó, ám nyomatékosan megkértem, ezt ne igen hangoztassa. Elég rosszul jönnék ki belőle, a másik pasival való kapcsolatomra nézve.

Tegnap kaptam egy gyönyörű üzenetet a sráctól, kitől az alap információim megvoltak. Mint kiderült, a fiú barát, aki mára megszerezte magának a csajt (pár hetes kapcsolat, hurrá!) mégis számon kérte a lánykát. Ő kitalálta ki lehetett az informátor – XXI. században nem akkora zsenialitás – az informátor letolt engem, én meg álltam és néztem, hogy most mi van.

Mást nagyon nem tudtam tenni, csak megköszönni a barátomnak, hogy elszúrt egy kapcsolatot az életemben, csak hogy ő gazdagabb legyen egy másikkal, majd levontam a tanulságot! Rájöttetek ti is, mi lehet az?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr994626198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása