Pár hete felhívott telefonon egy hölgy hogy küldhet-e nekem egy alsónadrágot. Nohát, gondoltam magamban küldje. Érdeklődve hallgattam, fehérneműt még nem hallottam, hogy telemarketingel adnának el. Gyönyörűen meg volt fogalmazva, csak a postaköltséget kell kifizetnem ami 1190 Forint. Álmaim ajánlata! Ez most bevezető ajánlat…stb. Hallatszódott a hangján a fáradtság, gondolom ezren mondanak nemet egy nap. Olyan volt mint egy megfáradt varjú. Azonnal beregisztrált, gyorsan eldarálta a valódi buktatót az egészben, mintegy csodaként feltüntetve, hogy ha kérem ha nem háromhavonta küldenek kettőt, de azt már rendes áron. Fantasztikus! Arra gondoltam – a remény hal meg utoljára – hátha jó lesz. A minőség svájci! Ott biztosan nagyon sok jó varrónő dolgozik, nem úgy mint Kínában, Bangladesben, Indiában, Malájziában. Hiába ezek a svájciak tudnak varrni az egyszer biztos! Micsoda remek piac lehet nekik Magyarország. Nem is értem a sok bolond magyar miért akar ott dolgozni mikor azok a mi pénzünk után reménykednek?
Két hét telik el és kapok egy levelet miszerint szerződést kötöttem a céggel - ahogy ők nevezik előfizetői szerződést. Mert ezt már telefonon is lehet. Az apró betűs részben nagyon komoly feltételek védik az eladó jogait, ha nem fizetek időben 650 Forint büntetést számolnak fel és ha megint nem fizetek akkor megint, aztán hívják a behajtó céget. Szép…még nem kaptam semmit, csak ígéretet a csúcsminőségre, de már fenyegetnek hogy mi lesz ha nem fizetek. S ha már a minőségnél tartunk, látatlanban telefonon akarják eladni nekem a terméküket, a weblapcímet nem tudtam megjegyezni (én nem rögzítettem a beszélgetést) így csak két héttel a szerződéskötés után láthattam meg a termékfotót. Nem nagyon kellett keresnem, a minőségi svájci fehérneműgyár összesen három modellel apellál, nincs választék színekben sem. A kevesebb most nem több, hanem egyenlő a béka seggével. Aztán megkaptam a terméket, kibontottam, nevettem egy jót és már küldöm is vissza. Ehhez talán még jogom van.

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr884831689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása