Ha eladó síbakancs kell...

2012.01.20. 16:35

 Őszintén megvallva: soha életemben nem síeltem. Sőt, még nem is igazán gondolkoztam azon, hogy síbakancsot húzzak a lábamra. És hogy miért? Kezdjük ott, hogy elég extrém sportnak tűnik a számomra. Nagy, magas helyek és sok hó. És igen… bevallom azt is, hogy félek az esésektől. Hozzá tartozik az a tény is, hogy utálom a hideget. Nem érzek túl nagy motivációt arra, hogy hatalmas síbakanccsal a lábamon, nyolc réteg ruhában nekiálljak síelni. Azonban ha mégis rászánnám magamat valószínűleg nem is tudnám merre induljak beszerezni a felszereléseket… sőt, azt sem tudom milyen felszerelésekre lenne szükségem. Így utána néztem a neten hogy mit, hol és mennyiért tudok beszerezni.

A síbakanccsal kezdtem. A tapasztalataim a következőek:

Az első általam látogatott oldalon 25.000 Ft-os volt az első síbakancs, amit megláttam. Az állam majdnem leesett – hiszen tudatlan voltam az árfekvésekben – Aztán találtam olcsóbban is, de azok használtak voltak. Tovább keresgélve a síbakancsok világában még magasabb árakkal találkoztam. 70.000, aztán még több. Sajnos nem tudom bekalibrálni, hogy mennyit érdemes adni ezek után egy ilyen cipellőért. A kutatómunkám után vásárolni indultam és nagy meglepetésemre még a mindenki által jól ismert nagy „T” betűs áruházban is találtam síbakancsokat. Ezen meglepődtem. Az árak itt azonban már barátságosabbak voltak. Azonban felmerült bennem a gondolat, hogy valószínűleg az ár alacsonysága arányban van a minőséggel.

Végül arra a döntésre jutottam, hogy ha egyszer arra adom a fejemet, hogy elindulok télen meghódítani a környező országok havas hegytetőit és kipróbálom a síelést is, akkor szakértőtől fogok tanácsot kérni, hogy milyen síbakancsot is vásároljak, mert rádöbbentem, hogy kívülállóként igen sok pénzt ki lehet dobni akár feleslegesen is, ha rossz döntést hozok a vásárlással kapcsolatban. 

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr653601858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása