Mi az az androidos telefon?

2012.01.12. 19:49

 Sajnos, telefonvásárlásra kellett, hogy adjam a fejemet. Milyet vegyek? Androidos telefont szeretnék, ebben biztos voltam. Az androidos telefonokok választékát vettem először górcső alá. Melyik az a számomra biztosan megfelelő androidos telefon, ami megfelel minden szempontból? Körbetelefonáltam az ismerőseimet, akikről tudtam, hogy van androidos telefonjuk. Sajnos, azt rögtön megtudtam tőlük, hogy az androidos telefonok nem olcsók. Na meg a másik, hogy szolgáltató független androidos telefont szerettem volna mindenképpen. A z ismerőseim elmeséltek így jót is, rosszat is az androidos telefonokról, és semmi sem tántorított el ezek után, hogy végre nekem is legyen egy androidos telefonom. Az első androidos telefon, amit megnéztem középkategóriájú volt árban.

Nagyon megtetszett, és hiszek abban, hogy az első sugallatra kell hallgatni, de persze azért még gondoltam, hogy megnézek még több androidos telefont is. Így is tettem, így elballagtam egy telefonkereskedőhöz, hogy megnézzem az általa forgalmazott androidos telefonokat. Volt választék több is, így dilemmába is kerültem, hogy akkor most melyik androidos telefon lesz az, amelyik kell nekem?  Olyan gyönyörűek voltak ezek az androidos telefonok, hogy a fél délutánomat itt töltöttem. Na de sikerült!!! Most már nekem is van androidos telefonom!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr513540915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása