Hát tudjátok, én eléggé szeretem a filmeket. Mindet, nem válogatok. Különösen, az ingyen filmeket. Nem azért mert sóher vagyok, hanem mert sok filmet nézek. Akkor miért ne ingyen filmet?? De hogyan is jut az ember fia minél több ingyen filmhez? Először is, a haveroknál megnézi az összes ingyen filmet, mert az ingyen van. Aztán persze elkezd az interneten kutakodni az ingyen filmek után. Honnan és hogyan tudna minél több ingyen filmet megnézni? Na persze, vannak olyan oldalak, ahol ingyen filmet lehet letölteni. Rögtön be is regisztráltam az első olyan oldalra, ahol ingyen filmeket lehet letölteni.

Csak egy kis regisztráció és jöhet is az ingyen film. Gondoltam én. Így is lett, de sajnos, azok az ingyen filmek, amiket le lehetett tölteni, nekem már ismerősek voltak. Ezeket az ingyen filmeket én már láttam. Kicsit csalódottan, de nem elkeseredve, kerestem tovább az áhított ingyen filmek után. Több olyan oldalt is találtam aztán, ahol bele lehetett nézni az ingyen filmekbe, de nem teljesen.. Hát vannak olyan helyek, ahol az ingyen film az így ment. De semmi vész, folytattam a harcot. Pattogatott kukorica, kóla, ingyen filmnézés, ezért bármit megteszek. Szerettem volna az ingyen filmgyűjteményemet még szélesebbé tenni. Lazításképpen megnéztem egy-egy online ingyen filmet, sajna nem letölthető mindegyik. Kitartó és hosszadalmas és persze kedvenc időtöltésem eredményeképpen több száz ingyen filmet  szereztem meg magamnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr53540898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása