Használt téli gumi

2012.01.12. 19:48

 Hát én bevallom, hogy nem szeretem a telet. Fázós vagyok, kimozdulni sem szeretek, de kell. Autóval. Mielőtt bejön a tél, gumi kell a kocsira. Használt téli gumit kell vennem. Vennék én újat is, de a használt téli gumi is jó. Persze, meg kell majd nézetnem, hogy a használt téli gumi mennyire biztonságos, El is mentem egy gumishoz, hogy milyen használt téli gumit tud nekem ajánlani. Na, volt is nála egy egész rakás használt téli gumi. Persze, amilyen szerencsém volt, az én autómra nem volt használt téli gumija. Most akkor honnan vegyek az autómra használt téli gumit? Kérdeztem az illetékest. Felírta, hogy nekem milyen típusú használt téli gumira lenne szükségem, és a kollégáit felhívta telefonon, milyen használt téli gumiaik vannak. Na, ez jól kezdődik, gondoltam.

Még egy vacak használt téli gumi beszerzése is ennyi zűrrel jár? Honnan lesz nekem egyáltalán használt téli gumim? Talán hamarabb kellett volna körülnéznem használt téli gumi ügyben! A gumis megnyugtatott, hogy az egyik kollégájánál, aki használt téli gumikat is árul, talált az én autómra is megfelelő minőségű használt téli gumikat. Meg is nyugodtam, hogy akkor jöhet lassan majd a tél. Meg arra is gondoltam, hogy talán ha év közben kicsit előre látóbb lennék, és spórolnék, akkor jövőre nem használt téli gumit, hanem gyári gumit is tudnék venni az autómra. Végre, akkor megint új, és nem használt téli gumi lenne a járgányomon.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr513540911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása