Sziasztok!

Tényleg nem akartam hinni a szememnek, amikor megláttam az óriásplakátot. Pedig igaz: kedvenc sportmárkám, a Nike helyére egy új turkáló költözött.

 Ott, a debreceni Burgundia utca Forum Bevásárlóközponttal szembeni részénél azon a délelőttön a turkáló jelensége teljesen a hatalmába kerített. S bár zölden villogott a lámpa, én bámultam a fekete betűkre, az „Angol Turkáló” elnevezésre.

 De most komolyan: egy szinte kifestetlen turkáló itt egy „Nyitva” táblával? Nem vagyok turkáló ellenes, de turkáló párti sem.

 Főleg most, hiszen nem találom, hogy a Nike, hol nyitotta meg másik üzletét… Vicces lenne, ha egy másik turkáló mellé. Én tudom, hogy nem minden héten tudjuk megengedni, hogy például egy újabb Nike ruhadarabot szerezzünk be. De egy turkáló, ahonnan tényleg folyton árad a doh szag, az szerintetek annyira higiénikus lenne a testünk számára? Egyébként is csak megzavarja a belváros arculatát még akkor is, ha van turkáló, ahol valóban még felcímkézett, viseletlen ruhadarabra is lehet találni.

 Mert nem vitatom: vannak igényes turkáló butikok is Debrecenben. De nyilvánvaló, hogy érdekében áll a tulajnak is sorra nyitni turkáló üzletet, nem csak nekünk van kevés pénzünk.

 És hogy mi lett a Nike-kal? Én keresem, de nem találom. Lehet, már csak össznépi márka holmi árusítás közben lehet valódi Nike-ra akadni. Mellette meg ott lesz egy újabb turkáló, ahol kilóra megy már csak minden.

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr653538243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása