Újságkihordó vagyok

2012.03.03. 14:33

 Képzeld tanulmányaimat, hogy befejeztem, elkezdtem munkát keresgélni. Mindent megpróbáltam, de semmi nem felelt meg egészen addig, amíg az újságkihordó lánnyal, tudod az, akit Levelecskének becéztünk el a nyáron ővele össze nem ütköztem az Újságkihordó Kft. előtt, éppen az újságkihordásnak készült nekiállni. Szegénynek a nagy ütközés közben eltörtem a bokáját. Kórházba kellett vigyem, ahol az orvos közölte vele a rossz hírt, hogy hathétig nem állhat a lábára, mivel a lánynak beteg édesanyját kellett eltartani, ezért nem maradhatott távol az újságkihordástól.

Mivel tudtam jól, hogy a lány miattam nem dolgozhat, így önzetlenül felajánlottam neki a segítségemet, hogy elvállalom az újságkihordást helyette addig, remélve ezzel, hogy meg tud bocsájtani nekem, amiért így alakult. Másnap szó nélkül neki álltam a számomra még új lehetősségnek nyíló munkával, az újságkihordásnak. Kezdetben sokan beszólogattak, hogy itt az újságkihordó srác, aki még biciklit se tud vezetni, nem, hogy újságot kihordani. Ahogy telt múlt az idő a Levelecske bokája még mindig gipszbe volt és eléggé fájlalta. Szegény sóvárogva vágyott vissza az újságkihordáshoz. Én szorgalmasan napról-napra jártam az utcákat, ahová ki volt jelölve az újságkihordás. Eltelt a hathét és Levelecske ismételten neki állhatott az újságkihordásnak. Látnod kellett volna, hogy mennyire örült, hogy ismételten az újságkihordásnak élhetett. Tudod barátom nem gondoltam volna, hogy a végére én is úgy megszeretem, hogy utána azon gondolkodom, jelentkezek az Újságkihordó Kft-nél. Mire nagy nehezen rászántam magam, hogy elmegyek, addigra már terjedtek a hírek, hogy az éjszaka folyamán leégett az Újságkihordó Kft. szóval így jártam drága barátom se nekem se Levelecskének nincs itt a városba újságkihordásra lehetőssége. Azóta Levelecskével kéz a kézben járunk, és a szomszéd városba buszozgatunk együtt nap, mint nap, mert ott vállaltuk el az újságkihordást.                                            

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr214286235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása