Akarok egy használt IPad-ot!

Na nem egy új csodára gondoltam itt most…jó lesz nekem egy használt csoda is. Mennyire egyszerű az ilyen…csak beírjuk a keresőbe: Használt csodát szeretnék vásárolni!

És már ömlenek is rám az internet mindenféle hirdetései, hogy hol és miért akarom én azt a csodát, amit kínálnak. Na de kérem…

Én csak egy használt IPad csodát szeretnék.

Szeretném a villamoson hallgatni rajta a kedvenceim, akik nem a: „Kérem a jegyeket” című dalt suttogják el nekem… Vagy szeretném a metrón unaloműzésből valamelyik kedvenc videómat nézni éppen…és nem az előttem dülöngélő „másállapotban” leledző tízen - huszonévesek kesze - kusza élménybeszámolóját hallgatni az előző esti gigamega buliról. Vagy egyszerűen csak lógni a neten, és egészen más valakivel csevegni…valami ismeretlennel, mondjuk Kuala Lumpur – ból!  Az én igényeim ebből a szemszögből átlagosak azt hiszem. Nem akarok túl sokat. És erre egy másoknak már megunt, de nekem pont megfelelő IPad a megoldás. Persze, ha az igényeim (amelyeket a pénztárcámban hordok) megengedik, lehet újabb az a használt IPad. Akár 3d-s játékokkal, HD videó rögzítésére és lejátszására is alkalmas nagy betűs CSODA! …na az lenne az igazi! Kizárni magam a valós térből, és átlényegülni kilobájtokká. Az én processzoromig nem jutna el a valóság, az biztos! A jó meleg és puha virtualitással fedném el magam minden és mindenki elől. De egyelőre még csak itt ülök, és azon gondolkodom, hogy valóban ez kell nekem?

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr774218782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása