Vasalódeszkát keresel?

2012.01.29. 17:49

 A nők életéhez hozzá tartozik a házimunka. Az ehhez való hozzáállásunk személyenként változik. De valljuk be: a nagy többségünk utál házimunkát végezni. Portörlés, mosogatás, mosás, na és ott a vasalás. Igen… ami engem illet, ha vasalódeszkát látok máris elmegy a kedvem mindentől. Főként a vasalástól. Nincs mit szépíteni rajta! Utálom! És azt hiszem, ha mi nők csendben magunkba nézünk a 70%-unk így van ezzel.

Ez az a házimunka, amivel egyszerűen nem tudok megbékélni. Pedig én próbálok, komolyan. De ha megszáradnak a ruháink és elkezdek szemezni a vasalódeszkával egyből rossz érzésem lesz. Így kitaláltam, hogy hogyan kerülhetem el a vasalódeszkával való randimat. Ő akármennyire is szeretne összetalálkozni velem, nem fog. Amíg otthon laktam mindig a nagymamám vasalt, ebből az következik, hogy még anya se volt hajlandó szorosabb kapcsolatot ápolni a vasalódeszkával. Biztosan tőle örököltem. Amikor pedig elköltöztem otthonról kiépítettem a saját stratégiámat. Ez pedig nem más, mint az, hogy szépen teregetek. Gyönyörűen kirázom a ruháinkat és kész. Száradás után mehet is a szekrénybe. Ez a technika azonban nem alkalmazható sajnos az egész ruhatáramra, hiszen ugyebár egy inget mégsem vehetek fel vasalás nélkül. Tehát emiatt a pár ruhadarab miatt mégsem tudom elkerülni a vasalódeszkával való találkozásaimat. Azonban szerencsére nagyjából csak kéthetente egyszer futottunk össze… eddig. Most azonban úgy tűnik szorosabb lesz a kapcsolatunk. Ennek az oka az, hogy a párom kitalálta, hogy felújítja a ruhatárát és ingekbe fog járni. Gondolom mondanom sem kell, hogy örültem az ötletének.

Tehát üzenem azoknak a hölgyeknek, akik szintúgy igyekeznek elkerülni a vasalódeszkát, mint én, hogy törődjenek bele a sorsukba. Ha ez nem megy, akkor még mindig ott a jól bevált bejárónő. Esetleg egy elég elvetemült ötletet tudok még ajánlani: költöztessétek magatokhoz az anyósotokat, ők biztosan ezer örömmel vasalnák reggeltől estig a fiacskájuk ingeit…- persze, ezt én sem gondoltam komolyan!

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr723970302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása