Bosch Profi Mixx kézi mixer

2012.10.01. 13:32

Családanya lévén sok időt töltök a konyhában, ezért fontosak számomra a jó minőségű konyhai eszközök, gépek. Születésnapi meglepetésként kaptam a páromtól egy Bosch Profi mixx márkájú kombinált segítőtársat. Tulajdonképpen az elromlott kézi mixerem pótlása adta az ihletet, de nagyon jól jártam! Azóta nem győzöm kipróbálni a régi süteményeimet az új géppel. Tálas mixerében (háromféle keverőfeje van) sokkal jobban kidolgozott, gyönyörű, könnyű tésztákat, habosabb, lazább, nagyobb térfogatú krémeket tudok készíteni, mint a régi kis gépemmel. A keverőtál munka közben lefedhető egy átlátszó műanyag tetővel, amelynek nyílásán keresztül folyamatosan adagolhatók a hozzávalók anélkül, hogy összefröcskölne mindent. Tisztára úgy érzem magam, mint a tv-ben főzőcskéző hölgyek a szuper gépeik között!! Csatlakoztatható hozzá több különféle apparát. Nagyon jól működik a húsdarálója (mindjárt ki is nyugdíjaztam a régi, izomból tekerőset), de a "mindentaprítót" szeretem a legjobban. Ezzel pillanatok alatt többféle vastagságú szeleteket tudok gyártani (uborkát, hagymát, krumplit, bármit)különböző hasábkákat, vékonyka csíkokat, vagy darálékot zöldségből-gyümölcsből, ezekből ragyogó salátákat és sütitölteléket vagy dekorációt készítek. Szinte élvezet vele a munka! ( a nyáron eltett zöldségek aprítását már vele végeztettem) Azóta több, zöldségféléből készült ételt etetek meg a gyerekekkel is. Először csak használat idejére vettem elő a dobozából és mindig visszapakoltam,de aztán úgy döntöttem, mellőzöm ezeket a fölösleges mozdulatokat, inkább átrendeztem az egész konyhát, hogy mindig kint lehessen, kéznél (és olyan jól mutat!). Karácsonyra a turmixoló kiegészítőt fogom hozzá kérni. Tuti kis gép, sok időt és energiát megspórolok általa és nagyobb örömem telik a konyhai munkában. Így a "robotolás" nálunk már annak a reszortja, aki eleve erre lett teremtve. Köszönöm Bosch, köszönöm Drágám!

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr584813421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása