Irodai munka

2012.01.10. 18:52

 Sziasztok

A napokban , az álláshirdetések böngészése közben megakadt a tekintetem egy hirdetésen, mely irodai munkát hirdetett. A hirdetés szerint nem is egy embert kerestek irodai munkára, hanem 10 főt, irodabővítés miatt. Az irodai munkára jelentkezőktől érettségit kértek csupán, semmi ilyen- olyan diploma, nyelvvizsgák ( bár nekem van több is), sem pedig több éves tapasztalatot. Nem is késlekedtem, rögtön leadtam jelentkezésem az irodai munkára, hirdetésben megadott  e-mailcímre el is küldtem fényképes szakmai önéletrajzomat és motívációs levelemet.

Pár napra rá jött is a válasz, miszerint köszönettel megkaptuk jelentkezését az irodai munkára, sőt másnapra be is hívtak délután 5 órára felvételi elbeszélgetésre. Gondoltam ez már fél siker. Már lassan 1 éve nem volt munkám ekkor és rendkívül fontos lett volna hogy munkát találjak, jószerint ekkor már akármilyen munkát elvállaltam volna, akár képzettségemen alulit is. Eljött a másnap, közeledett a várva várt irodai munka interjú. 10 perccel korábban érkeztem a korábban megbeszélt helyre. Nagyon sokan voltak akik várakoztak a megbeszélt helyen, aztán kijött egy elegáns öltönyös úriember és megkért mindenkit hogy fáradjon be a terembe, ekkor még nem is sejtettem semmit. Türelmesen végighallgattam a majd egyórás előadást, melyben végig az arany eladásáról volt szó. Szépen felültettek minket. Irodai munka címszó alatt aranyat kellett volna venni, sőt még embereket is toborozni..Nos azt hiszem ilyen irodai munkából inkább nem kérek....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr563534970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása