Kontaktlencse vagy szemüveg? Öt éve szemüveges vagyok és már nagyon zavar a szemüveg használata. Kényelmetlen viselet és állandóan oda kell figyelni rá. Néhány ismerősöm kontaktlencsét használ és ők már el sem tudják képzelni az életüket a kontaktlencse nélkül. Annyi a bajom vele, hogy elég érzékeny a szemem, és így kissé tartok a kontaktlencse felhelyezésétől. Mindenki azt mondja nekem, hogy az ember egy idő után megszokja a kontaktlencse használatát, így nem kell aggódnom emiatt. Szeretnék még több véleményt kikérni arról, hogy melyik a jobb a szemnek, a szemüveg, vagy a kontaktlencse. A szemüveg többéves használatával a szemem nem javult, csak romlott egy keveset. A kontaktlencse tapasztalataitok szerint jobb a szemnek?

Az biztos, hogy esztétikailag jobb, hisz a kontaktlencse viselése nem csúnyítja el az arcot. Persze mostanában sok divatos szemüveg is van, de én úgy gondolom, hogy nem szép ha nem látszik rendesen az ember arca. Szóval egyre jobban a kontaktlencse használata felé húzok. Ha eldöntöttem, hogy átállok a használatára, milyen fajta kontaktlencsét ajánlotok? Tudom, sokféle létezik, de szeretném azért minőségben és árban is a legkedvezőbbet. Fontosnak tartom a véleményeiteket, tapasztalataitokat a kontaktlencséről, hisz az egészség szerintem az egyik legfontosabb egy ember életében. Még azt is meg szeretném kérdezni, hogy milyen folyadék kell a kontaktlencséhez? Pontosan milyen időközönként szoktátok cserélni? Szeretném, hogy minél kényelmesebben érezzem magam, még sportolás közben is láthatnék, ha kontaktlencsém lenne. Bár sok előnyt soroltam fel magamtól a kontaktlencse használatával kapcsolatban, mégis, kérlek titeket írjátok meg nekem tapasztalataitokat! Előre is köszönöm az információkat!

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr984295903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása