A mai napom elég zavaros, rohangálós volt. Egyik barátom szülinapjára kellett néznem valami meglepetést, így aztán úgy döntöttem, hogy egy egyszerű ajándéktárgyat veszek neki. Az ember szinte bárhol vehet kisebb-nagyobb üzletekben igényes, vagy kevésbé igényes ajándéktárgyakat. Szerintem egyébként az úgynevezett ajándéktárgyak többsége értelmes funkció nélküli és teljesen felesleges. Gondolok itt a színes, illatos gyertyákra például, amelyekből mindenkinek van legalább tíz már otthon, vagy egyéb ajándéktárgyakra, amelyek kis mütyűrök csupán esztétikai szereppel.

A kedvenceim a fehér porcelándelfinek és a porcelán babaszínű kislányok. Ezek az ajándéktárgyak mindig éles ellenszenvet váltottak ki belőlem. Ma is ez történt, mikor mivel sietősre vettem a figurát, gondoltam, hogy letudom az ajándékozást azzal, ha egyszerűen egy ajándéktárgy boltba beugrok. A lakóhelyem közelében minimum öt is van, szóval ez problémát nem okozott. Viszont miután mindbe bementem, rájöttem, hogy nem könnyű ennyi ajándéktárgy közül választani. Sokfélét látta, mégis be lehetett őket könnyen kategorizálni. Voltak a nagymamás porcelán ajándéktárgyak, a humoros, sokszor már inkább undorító ajándéktárgyak, és a szép, bár felesleges ajándéktárgyak. Ott álltam így egyszer az egyik, másszor a másik ajándéktárgy üzletben, és gondolkoztam, mit vehetnék a barátomnak. Csak pörgött az agyam, sietem volna, de nem találtam tényleg semmi olyat, aminek egy kicsit is örülne. Így hát felhagytam az ötlettel végül, hogy ajándéktárgyat vegyek neki. Elindultam inkább egy szupermarketbe, és vettem neki egy doboz bonbont és egy üveg bort. Lehet, hogy elég átlagos, de az biztos, hogy több hasznát veszi, mint egy tipikus ajándéktárgy néven futó, felesleges porfogónak.

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr834295880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása