Miért akar valaki eladni egy használt Mac Book – ot? Nem tudom. Azt tudom, hogy miért akarok én venni egyet használtan! A döntésemet nagyban elősegíti a zseb mélyén fellelhető forint összeg, amit erre a célra kuporgatok már egy ideje, és amiért ma akár egy használt autót is kaphatok… Na és persze a név garanciája.

És mert szép, és olyan vékonyka. És még is elfér benne minden. Ezt nem is értem egyébként. Hogyan préselik bele azokat a dolgokat, amik normál esetben egy egyszerű asztali gépben is alig férnek el? Nekem ilyen egyszerű asztali van most… nagy házzal, amit többször is szétszedtem, cseréltem már benne minden alkatrészt, tehát tapasztalatból mondom, nem egy egyszerű eset mindent belepréselni, még ebbe a nagy dobozba sem! De maradjunk a tényeknél. Amit az Apple laptopok stabilitásáról rebesgetnek a számítógép kezelésben és karbantartásban jártas guruk, nos, megszívlelendő. Nem egy egyszerű asztali gép… nem… Amikor is az ember szembesülni kényszerül a gépek lázadásával. És hirtelen a rendszer összeomlik, azzal a bizonyos kék alapon sok fehér szöveg és szám látvánnyal párosulva a monitor kijelzőjén. Szép lassan elszorul a buta otthoni felhasználó szíve, kiütköznek az első verejtékcseppek a homlokán, és vadul keresgél a telefonkönyvében valakit!! …aki segíteni tud. Bár, már hallottam valakitől, aki szintén hallotta valahol, hogy egyszer egy Mac Book is produkált ilyet…egyszer…

„Réges - régen, egy messzi - messzi galaxisban…” J

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr654218787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása