Albérletet vennél ki, kiadó lakást keresel?

Őszinte részvétem! J  Tényleg. Elmondom a miértjeimet.

Nos, az én lakásbérléseim története röviden összefoglalva, életem legszínesebb élményeit gazdagítják, a következőkben felsorolt okokból kifolyólag.

Az első önálló lakásomat, körülbelül, 8 éve vettem ki. A hirdetés így szólt: Kiadó lakás, művészlak, 40 m2 összkomfort, fekvőgalériás. Forgalmas, jó közlekedésű helyen. 40 EFt+Rezsiért.

Megnéztem. Nos, a kiadó lakás, az stimmelt, hogy nagyon művészlak, maximum úgy volt igaz, hogy művészien félrevezetően fogalmazott a hirdető, nála az összkomfort az, hogy van bent zuhanyzó, két villanylap egy bútorlapon, ami alatt egy mini hűtő, s a wc kint a lakás melletti folyosón, igaz zárható. Tényleg szép, csak télen nagykabátban mentem kétbetűsre, mert mindezek ellenére, elkövettem azt a hibát, hogy beleszerettem a lakásba. A retro bútorozás miatt.J. S ha mindez nem lett volna még elég, a fekvőgaléria miatt is le kellett volna mondanom, mert minden egyes felkelés, egyenlő volt egy félresikeredett boksz edzés élményével, úgy fejen ütött a ferdén vakolt fal, hogy néha tuti azért késtem a munkahelyemről, mert visszaájultan számolgattam a fejem körül keringő kis sárga rigókat.

A következő lakásom már barátságosabbnak tűnt, összkomfortos volt, végre. Bár gyorsan kiderült, hogy nem kellett volna lépcsős lakást kivennünk. Eleget edzek napközben, nemhogy még a lakáson belül is „kardio” edzek. Takarítás szempontjából meg rémálom volt a lépcsőre rögzített levehetetlen szőnyeg. A parketta fényezése meg a halálom lett, mivel nálunk elég nagy volt akkoriban a baráti mozgás. S az állandó zajos utca miatt a tévét maximum hangerőn kellett üzemeltetnünk.

A következő kiadó lakást már úgy vettem ki, hogy a hirdetésben, a „csendes” szerepeljen. Hajnali kettőig csendes is volt. Azután kezdődött a rémálom: az autóriasztókkal, folytatódott a mentőkkel, aztán a lekiabáló lakókkal (a riasztók miatt) s mire az órádra néztél s csend lett volna, kelhettél fel. Nem ellenőriztük ugyanis a környéket, kettő mentőállomás is volt a közelben.

Egyszóval, sok sikert a kiadó lakáskereséshez, ami úgy lehet sikeres, ha legalább egy hónapig nézelődsz, s megnézed a környéket, minden szempontból, különben érhetnek még nem tapasztalt érdekes meglepetések, a már látott hiányosságokon felül is, s kénytelen leszel elköltözni. J

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr984044434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása