Egy kellemes élményemet szeretném megosztani veletek, mely arról szól, hogy egy koncert hogyan változtatta meg az érzéseim egy együttessel kapcsolatban.

A 18 – adik születésnapomra, két belépőt kaptam egy Kerekes Band koncertre. Nagy izgalommal vártam az estét, hisz mindenképp élmény számba ment, hogy egy élő zenei előadáson vehetek rész, az meg pláne, hogy az kedvenc együttesem a Kerekes Band koncertje lesz ez.

Az együttes már rég a szívemhez nőtt, hisz már korábban is részt vettem előadásukon, amelyre teljesen spontán keveredtem pár barátommal. Amit az együttesről tudni kell, vagyis ami engem leginkább megfogott, hogy amerika funkkal keverik a népzenét, ami különleges hangzást, és élményt biztosít. Eleinte óckodtam ettől az együttesről, hisz annyira új volt számomra, hogy ilyen stílusban énekelnek.

Na, szóval mindaddig ellenszenvet éreztem az együttes iránt, míg egyszer egy szilveszteri napon részt nem vettem egy Kerekes Band koncerten, akkor változott meg minden. Élőben teljesen más volt maga a hangulat, mint mikor az ember a rádióban hallja. A hangszerelésen kívül, az effektek és a show is rendkívüli volt, melyet az együttes nyújtott. Az este után hetekig a Kerekes Band koncertről szólt az életem, több ismerősömmel is megosztottam. Az osztályomban nagy sikert arattak a számaik, pedig addig szinte nem is tudtak róluk. Mire nem jó egy koncert.

Ezután folyamatosan látogattam a Kerekes Band koncertjeit, amikor csak tehettem részt vettem rajtuk, de az elmúlt időszakban sajnos az iskolai elfoglaltságaim és a sport miatt nem sikerült a fiúkat meghallgatnom.

Nagyon szépen szeretném megköszönni az ajándék jegyeket a szüleimnek, akik mindig is tudták, hogy mi az, aminek a legjobban örülök, a kikapcsolódás. S mi sem lehetne jobb, mint elmenni egy Kerekes Band koncertre.

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr553742156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása