Autó Klíma szerelés

2012.01.12. 19:41

 Dilemma előtt állok egy ideje. Télen nem, de nyáron igen. Legyen klíma az autómba vagy ne? Megkérdeztem a szerelőmet, ahol foglalkoznak autó klíma szereléssel. Tanácsot kértem,és rábeszéltek. Akkor legyen az autómba klíma, és itt helyben akkor a szerelők, akik végeznek autó klímaszerelést, akkor szereljék be. Az autó klíma szerelés kicsit bonyolult dolog, gondoltam én. Azok a szakemberek, akik autó klíma szereléssel foglalkoznak, nem így gondolják, nekik egy rutin feladat csak szinte. Az autó klíma szerelést lehet utólag is kérni, ahogyan én is teszem most. Be is szerelték a klímát.

A haverommal ki is próbáltuk, és neki is megtetszett a dolog. Keresek én is egy autó klíma szereléssel foglalkozó csapatot, lesz nekem is klímám. Tudsz  ajánlani nekem, egy olyan társaságot, aki autó klíma szereléssel foglalkozik? Bátran merem neked ajánlani a szerelőmet, ő foglalkozik autó klíma szereléssel, hiszen nekem is ő szerelte be.  Tudom, hogy nagyon sok cég foglalkozik autó klíma szereléssel, de nekem csak jó tapasztalatom van vele. De ha gondolod, akkor tudok neked olyan címeket is adni, ahol mások is foglalkoznak autó klíma szereléssel. Így aztán eltársalogtunk ezen, és persze a végén mégis az én szerelőmet választotta, aki már évek óta foglalkozik autó klíma szereléssel. Az autó klíma szerelés témát így akkor ki is merítettük azon a nagyon meleg nyári napon.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr163540880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása