A minap sajnos egy kicsi bajba kerültem. Ugyan azt gondoltam magamról, hogy eléggé követem a telefonokra kifejlesztett alkalmazásokat, de az android alkalmazásnál megrekedtem. Android alkalmazás? Bevallom ez nekem új volt, így kénytelen voltam belevetni magamat az android alkalmazás megismerésébe.  Barátom, aki nagy okostelefon szakértő, azt mondta, bevezet szívesen az android alkalmazás rejtelmeibe. Nem akartam azért annyira lükének látszani, hogy semmit sem tudok az android alkalmazásról, így a találkozás előtt az interneten kicsit böngésztem, hogy valami sejtésem legyen az android alkalmazás rejtelmeiről.

Szépen megnézegettem azokat a készülékeket, amelyek android alkalmazást használnak, így aztán némi bizonytalansággal még, de elindultam a barátomhoz a gyakorlati tudnivalókért is. Kicsit büszke voltam magamra, hogy valamit azért már tudok talán az android alkalmazás témához mekegni. Sajnos, azonban hamar kiderült, hogy nagyon csekély a fogalmam az android alkalmazásról, A szerencse az volt a dologban, hogy a barátomnak olyan telefonja volt, amiben android alkalmazás volt telepítve. Vigyorogtam magamban, hogy na végre akkor a gyakorlatban is megláthatom, hogyan is működik az androidos alkalmazás. Na, nem is volt azért annyira bonyolult, mint gondoltam, így akkor elmondhatom, hogy végre én is tudom, mit is jelent az androidos alkalmazás!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr153538240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása