Mivel tavaly sajnos meg kellett válnom a fényképezőgépemtől, már egy ideje gondolkodom rajta, hogyan és hol kellene vennem egy olcsó digitális fényképezőgépet, aminek nem csak az ára alacsony, de azért a tudása se rossz. Nem véletlenül mondom ezt, hiszen számtalanszor láttam már a technikai dolgokhoz nem értő rokonok között, hogy megvettek valami olcsó digitális fényképezőgépet, azután csodálkoztak rajta, hogy bizony az elkészült kép minősége nem éppen a legjobb.

Szeretek lefényképezni minden szépet, amit csak meglátok, akár sétálás közben, és mivel szoktam koncertekről-fesztiválokról tudósítani, így nem ártana, ha lenne végre egy saját digitális fényképezőgépem, ami könnyen kezelhető, egy-két beállítással hipp-hopp szép képet tudok vele csinálni, amit gyorsan fel is tudnék tölteni a számítógépre.

Szóval elkezdtem utána nézni az interneten, hogy mik a lehetőségek. Hát nem tagadom, lehidaltam, mikor láttam, hogy árban határ a csillagos ég, ha a nagy neves márkákat nézem. Én meg ugye nem vagyok nagyon eleresztve anyagilag, így jó lenne, ha olcsó digitális fényképezőgépre találnék.

A dilemma az, hogy használt legyen vagy vadonatúj? Személy szerint inkább az újra szavazok, hiába lehet a vaterán vagy más hirdetőoldalakon nagyon jó cuccokat találni, valahogy nem bízom meg 100%-ban ezekben. Ehelyett inkább a webshopok kínálata között kezdtem kutatni olcsó digitális fényképezőgép címszóval, mivel a régi fényképezőmet is az IDC-ről rendeltem, és nagyon korrekt volt a tájékoztatás, a kiszállítás és az ár is.

Láss csodát, nagyon jó digitális fényképezőgépeket kapni már 20-30 ezer forint között! Ki is néztem magamnak egy Nikont az Extreme Digitál oldalán, nagyon jó paraméterekkel. Lehet, hogy holnap elmegyek valamelyik üzletbe, és megnézem, hogy néz ki „élőben”, és ha úgy is olcsó, akkor talán meg is veszem még a héten.

Ti mit gondoltok, hol tudnék olcsó digitális fényképezőgépet venni?

A bejegyzés trackback címe:

https://allast-penzt-eletet.blog.hu/api/trackback/id/tr993540873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása